شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی: نشان مشهدالرضا (ع) تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی است حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری
سرخط خبرها
فکرش را هم نمی‌کردم زنده بمانم

راننده‌ مشهدی که به طور معجزه آسا از زیر تریلی نجات یافته، از زندگی دوباره می‌گوید 

  • کد خبر: ۶۱۹۷
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
راننده‌ مشهدی که به طور معجزه آسا از زیر تریلی نجات یافته، از زندگی دوباره می‌گوید 
ششم مهرماه بود که خبر مجروح شدن یک فرد، بر اثر سقوط بار تریلی بر روی یک دستگاه پراید در زیر پل گلبهار بر خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، عصرشنبه ویدوئویی به سرعت در فضای مجازی دست به دست می‌چرخید که در آن تصاویر سقوط بار ترافیکی عظیم الجثه‌ای بر روی خودرویی سواری را نشان می‌داد. بار ترافیکی که گویا دیگ بخاری بود که برای یکی از کارخانه‌های قند از اصفهان بارگیری شده بود که به محض رسیدن به دهانه پل شهر گلبهار به تاج پل گیر می‌کند و از روی تریلر حامل آن جدا شده و بعد از آن روی خودرویی که اسکورت عقب آن بوده فرود می‌آید.

 

تعداد بازدید : 2232


تصاویر حکایت از له شدن خودرو سواری زیر بار غول آهنی بود که از روی تریلر روی آن افتاده بود همه می‌گفتند خدا کند راننده سواری داخل خودرو تنها بوده باشد و امار تلفات بالا نرود! نیرو‌های امدادی اعم اورژانس، آتش نشانی و پلیس که به محل رسیدند بلافاصله کارشان برای نجات سرنشین یا سرنشینان خودرو سواری شروع شد. هنوز کسی به درستی نمی‌دانست چه اتفاقی برای سرنشینان آن افتاده است. تلاش بیش از دو ساعته نیرو‌های امدادی سرانجام نتیجه داد و در کمال تعجب راننده جوان خودرو پراید از داخل آهن پاره‌های ماشینش در آورده شد با حداقل جراحت. خیلی‌ها حتی فکرش را هم نمی‌کردند جنازه این جوان ۲۷ ساله سالم از بین آهن پاره‌های ماشینش خارج شود چه برسد به اینکه فقط دو دستش قدری آسیب ببیند و دچار شکستگی شود.
کاظم عارف خانی راننده همان پراید له شده زیر آن بار عظیم و چند تنی است خودش می‌گوید ۲ ساعت و نیم زیر بار محبوس شده بودم. به جز یکی دو دقیقه اولیه که چیزی یادم نمی‌آید بقیه زمانی که درگیر حادثه بودم را یادم می‌آید گرچه چیزی نمی‌دیدم، اما صدای مردم و نیرو‌های امدادی را می‌شنیدم که همه تلاش می‌کردند جان مرا نجات دهند.
خدا را شکر که فکرش را هم نمی‌کردم زنده از این حادثه جان به در ببرم خصوصا وقتی که می‌خواستتند دیگ را از روی من بردارند فکر می‌کنم دوباره سقوط می‌کند و دیگر کارم تمام است.
او جانش را مدیون نیرو‌های امدادی از جمله اورژانس، آتش نشانی و پلیس می‌دادند و قدرشناس پرنسل و نیرو‌های بیمارستان طالقانی مشهد است که رسیدگی قابل توجهی از او در این یکی دو روزه که مهمان آن‌ها بوده، داشته‌اند.
یکی دو بار دیگر هم تصادف داشتم که در آن حوادث هم مقصر نبودم، اما خدا را شکرمشکلی برای من پیش نیامده است، اما اینبار وقتی فیلم حادثه را دیدم مطمئنم خدا زندگی دیگری به من بخشیده هنوز باورم نمی‌شد من از داخل آن ماشین زنده بیرون آمده باشم!
او اضافه می‌کند: من بیشتر از ۵۰ متر از تریلر عقب‌تر حرکت می‌کردم تریلر که به پل برخورد کرد بارش پرت شد به سمت من و بعد فهمیدم که خود تریلر جدا شده و تا ۳۰ متر جلوتر حرکت کرده است. هیچ مشکلی به لحاظ ایمنی برای بار تریلر وجود نداشت هم مهار زنجیر داشت و هم جوش شده بود به بدنه مشکل کار جایی بود که گویا چند وقت قبل زیر پل آسفالت ریزی می‌شود که این باعث شده که ارتفاع پل از زمین در حالی قبلا ۴ متر و ۳۵ سانت بوده حدود ۱۰ سانتی کاهش یابد بار تریلر هم ارتفاعش ۴ متر و ۳۰ در بارنامه قید شده که با همین مشخصات از اصفهان تا گلبهار را طی نموده است همین اختلاف چند سانتی متری به وجود امده باعث شده تا بار به پل گیر کند و به بیرون پرتاب شود.

منبع:قدس آنلاین

 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->